Helsinki max 12 graden - Reisverslag uit Helsinki, Finland van leslie - WaarBenJij.nu Helsinki max 12 graden - Reisverslag uit Helsinki, Finland van leslie - WaarBenJij.nu

Helsinki max 12 graden

Door: Leslie

Blijf op de hoogte en volg

04 April 2009 | Finland, Helsinki

Hey allmaal,

Nou het is weer een tijd geleden maar aangezien ik van locatie vernderd ben dacht ik, ik zal weer eens een berichtje plaatsen..... Dus ik ben vorige week zondag aangekomen in Helsinki, dus op het vliegveld in Helsinki begon het al we liepen naar de baggageband en.....helaas mijn koffer was er niet dus ik naar de desk toe bleek mijn koffer nog in Manchester te staan, nou ik kan jullie zeggen dt soort dingen zijn niet goed voor mijn humeur... Maar goed de volgende dag naar mijn kamer die is gelukkig wel erg relaxed heb een grote slaapkamer en een keuken voor mezelf us dat is relaxed het is alleen een stuk uit het centrum 10 minuutjes met de trein maar ac ja naar Eindhoevn is het ook 10 minuten naar Eindhoven. En de volgende dag om 10 uur 's avonds werd mijn koffer netje thuis gebracht.
We zijn deze week vooral bezig geweest met dingen regelen werden van het kastjenaar de muur gestuurd want je moet je inschrijven in de gemeente om een ov kaart met korting te krijgen, je moet je inschrijven op school om zowiezo iets te mogen doen daar en het allervreemdste van alles je MOET voor 48 euro lid worden van de studentenvereniging anders krijg je geen korting op reizen buiten Helsinki en je krijgt je password voor de computers op school niet.....erg fijn allemaal. Verder is de stempel van de universiteit heilig hier, als je geen stempel op je papiertjes hebt dan kan je ze net zo goed weg gooien maar goed ik heb de eerste week overleefd vanvondgaan we naar een culturele electroparty in een museum ben erg benieuwd wat dat gaat worden....en ow ja eenbniertje kost hier slechts 5 euro en een pak melk 2 dus het is net alleen de alcohol die ontzettend duur is! Maar ik geloof dat we binnenkosrt naar Tllin gaan e dan kun je goedkoop drank van de boot meenemen. Ik ga proberen om alles een beetje up to datete houden, mar ik beloof niks!
Kus uit Helsinki!

  • 04 April 2009 - 16:40

    Michelle:

    Hey Les, jammer dat nu net de alcohol zo duur is maar neem een grote tas op de boot mee en dan komt dat allemaal wel goed. Heel veel plezier daar! X Michelle

  • 04 April 2009 - 17:38

    Marga En Ted:

    Hoi Leslie
    Leuk om weer wat van je te horen. Jullie vinden heus wel een oplossing, wat de drank betreft. Een fijne tijd daar en tot hoors of ziens maar weer. Marga en Ted

  • 04 April 2009 - 18:01

    Hoi Leslie:

    Leuk dat je weer iets van je laat horen.
    Wat de drank betreft, als je dan niet veel alc. drinkt heb je ook geen kater, dus de frikandel speciaal hoeft dan daags erop ook niet. Want dat was je gewend bij ons. Wens we je veel succes verder. En tot het volgende bericht.
    Ps. Laat even weten al je een fric.spec. heb gehad. Kennen ze daar zeker niet.

  • 05 April 2009 - 18:15

    Houwel:

    Leslie! Wat een sheit om mee te beginnen die koffer. En laat je nou net de laatste maanden uit de koffer leven.. Inmiddels weer goedgekomen.. Misschien is het ook wel goed dat de alcohol duur is, want ik weet toevallig dat in manchester ALLES in halve liters gaat. Zelfs de witbiertjes. Heel veel plezier daar! En ik zal eens kijken wat een weekendretourtje Helsinki kost.. Kus

  • 06 April 2009 - 06:49

    Jony :

    He lessel,

    Zo te horen heb je flink wat pech gehad. Maar gelukkig toch allemaal goed gekomen.

    Alvast heel veel plezier in Helsinki en tot horens.

    Groetjes
    Jony

  • 24 April 2009 - 16:00

    Joyce:

    Hey Les!
    Is dat ff lang geleden...:(
    Hoe gaat t met je? Goed zo te horen! Wat schiet het allemaal op he, al in Helsinki...

    Hoorde van Sabine dat je nog aan mn Bday gedacht hebt! Heb helaas enkel nog mn Belgische werknummer en ben mn puknummer kwijt dus met andere woorden; heb m niet gelezen...Maar heeeel lief dat je aan me gedacht hebt!

    Geniet ervan daar & hoop dat we elkaar snel weer ziens als je terug bent!

    Kus,
    Joyce

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Helsinki

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 346
Totaal aantal bezoekers 15016

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: