Vreemde dingen! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van leslie - WaarBenJij.nu Vreemde dingen! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van leslie - WaarBenJij.nu

Vreemde dingen!

Door: Leslie

Blijf op de hoogte en volg

29 Mei 2005 | Frankrijk, Parijs

Hallo allemaal!

Nou serieus wat ik gisteren toch meegemaakt heb echt heel apart!Ik ging na het werk ff wat drinken bij de bugsy bar (das een ierse pub vlakbij het werk) met mijn oostenrijkse collega Bernard. Op zich nog niks vreemds aan de hand we waren een beetje voetbal aan het kijken (verenigde staten tegen Engeland)en biertjes aan het drinken. Toen werd het steeds drukker en we vroegen aan de eigenaar of het altijd zo druk is op zaterdag. Toen bleek dat en een verjaardagsfeestje was van 2 meisjes en dat Bernard en ik de enige waren die daar niet bij hoorde zeg maar.

Ok das op zich niet zo heel vreemd, maar de mensen die we hebben leren kennen daar! Een Nederlandse neger uit Diemen die een callcenter in Suriname wil opzetten, een Parijse Spanjaard die vloeiend Russisch sprak, een Australier die een jaar of 40 was maar nog steeds dacht dat ie een surfdude van 20 was en the birthdaygirl, die de halve avond in een snoepketting string heeft rondgelopen......best vreemd toch?

Ow ja en Rodolphe wil iets afspreken kreeg spontaan een mailtje of ik al in Parijs was en hoe het ermee ging enzo. Denk dat ik dat wel doe gewoon een dagje vindt het ook leuk om zijn zusje weer een keertje te zien enzo.
Maar dan moeten ze wel naar Parijs komen want ik ga echt nie daareen.

Nou ja da was weer ff een verhaaltje uit Parijs!

dikke kus

  • 29 Mei 2005 - 10:55

    Patries:

    ha meis
    Das wel een beetje vreemd maar wel lekker ofnie!!!!
    Is wel leuk dat je een mailtje van rodolphe de rendier hebt gehad, en ik denk dat het wel goed is dat je hem ziet je moet er gewoon van profiteren, alleen moet je wel oppassen dat hij er niet meer achter zoekt, maar dat komt wel goed denk ik...
    O, ja ik heb mijn simkaart gevonden die stuur ik wel op...
    We moesten vandaag om 10.00 uur hockeye hoe vroeg, was wel een leuke wedstrijd alleen we hebben verloren das minder...
    Maar werkse nog vandaag, en spreek je snel weer.
    Dikke X

  • 29 Mei 2005 - 13:47

    Julietteinbarcelona.waarbenjij.nu:

    Hey Leslie,nou zo te horen bevalt het leven jou daar wel! Mij hier ook in barca. Morgen begin ik met werken maar dat komt helemaal goed. Succes met alles! x juliette

  • 29 Mei 2005 - 16:35

    Marco:

    Ik zie het al Mooi leven in Parijs_
    En wel elke dag de 'franse' metro lezen hè. Vraag me nogsteeds af wat er dommer was, de fles vodka of de wake up calls? één ding is zeker handig waren beide acties zeker niet_______

  • 29 Mei 2005 - 20:24

    Leslie:

    Haha les echt weer iets voor jou hoor om zoiets mee te maken... Heel veel plezier nog daar in Parijs dikke kus Desiree

  • 30 Mei 2005 - 06:23

    Rita:

    Hoi Les
    heb geprobeerd de foto's te vergroten maar zal wel aan mijn technische kennis liggen dat het niet lukt. Zou toch denken linker muisknop dubbel klikken moet niet zo moeilijk zijn
    Je pakketje gaat vandaag de deur uit
    groetjes en X Mama

  • 30 Mei 2005 - 23:27

    Helma:

    Hoi Les,
    Leuke foto's. Wel leuk dat je allerlei (vreemde) mensen ontmoet. Ohja, Lars mag naar badje 2, hij was trots. De groeten

  • 31 Mei 2005 - 10:43

    Annika:

    Heey Leslie!
    Ff berichtje uit t regenachtige maar warme cairns. Jij hebt t ook wel naar je zin lees ik:d echt leuk al die verhalen! Karen en ik gaan vanavond in een hostel slapen met allemaal backpackers haha benieuwd.
    Veel plezier daar nog in Paris!!

    xxx Annika

  • 31 Mei 2005 - 12:26

    Gin:

    He lesje..!!

    Hihi ik heb net al je verhalen gelezen..ga iedereen even af..en sommige dingen zijn zo herkenbaar.. Mijn kamer is ook belachelijk duur..ik trek er zaterdag in..maar wel heel modern en schoon en zo dus ja het is het (denk ik dan maar) wel waard (430 euries..) :S :S.. Zo voelt het nu om een blutte student te zijn die moet lenen van dr ouders.. Raar Raar Raar..

    Nou ik ga morgen ook beginnen met werken maar die Madrilenen praten zo fuckin snel en echt alleen spaans,zo leer je het wel maar nu voel je je echt zon allochtoon.

    Maar goed..ik begin me ook een beetje thuis te voelen.. jij ook?

    Nou ik blijf je volgens..kom je ook nog eens bij mij kijken..

    Muchos Besos,

    Hasta Luego,

    Ginny

  • 31 Mei 2005 - 15:12

    Kaat:

    hey les, ja dat is indd apart. dat maak je niet vaak mee. haha. leuk kamertje heb je! ziet er gezellig uit. heb is indd niet groot genoeg om te blijven slapen. beetje jammer. heb je het nog naar je zin. ik vind het maar saai zo zonder jou. heb vandaag ontslag genomen op me werk in ehv. kon fulltime gaan werken in best, en heb opslag gekregen. 2euro. dat vond ik een redelijk aanbod. haha. had een bos bloemen gekregen, een kaartje en heel veel kusjes. hahahaha. en als ik terug wilde komen, moest ik maar bellen. ben vrijdag met kaatje naar de mens geweest. was gezellig. dacht op het begin van de avond dit wordt geen latertje, maar was toch pas rond een uur of drie thuis. niet slecht vond ik zelf. ik moet echt nieuwe kleren gaan kopen, alles is kapot! heb in ieder geval al 2 nieuwe bikini's. dus ik ben klaar voor dat mooie weer. wat nu helaas alweer weg is. :( bedankt voor je kaartje nog. harstikke lief. ik stuur je er snel een terug. en ik ga je deze week denk ik een keertje bellen. maar dat laat ik nog wel weten. ok? nou veel plezier nog he! spreek je snel. dikke xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx karen

  • 31 Mei 2005 - 19:17

    Jony:

    He les,

    Je kamer ziet er leuk uit. Inderdaad wat aan de kleine kant maar knus kan ook gezellig zijn, haha. Heb vorige week 6 dagen moeten werken dus ben maandag ook vrij geweest en dinsdag pas weer terug gegaan naar brussel. Heb dus niet echt van het mooie weer kunnen genieten helaas. Maar dat haal ik binnekort wel weer in. Ben blij dat alles nog steeds goed met je gaat en dat je leuke dingen meemaakt en mensen leert kennen. Moeten snel maar een keertje bellen. heb je nou een frans telefoonnummer of je oude nog steeds?
    Dikke kus Jony

  • 31 Mei 2005 - 19:38

    Leo:

    Hoi Leslie,
    Ik kreeg van marco je site door, dus die heb ik ook eens bekeken. Leuk al die reacties en je continuing story. Blijkbaar heb je het dus best naar je zin.
    Fransen zijn best galant als je ze goed kent, zeker in de hotel wereld en als je dan nog frans spreekt.
    Ik vind het geen blunder hoor met die taxi. Wake up calls om 02.00 uur in de computer zetten, dat is pas iets leren. Dat vergeet je dus niet meer.
    Veel plezier en we blijven lezen.
    Nog gefeliciteerd met de dubbel van rood-wit
    groetjes van de pappa van Marco

  • 01 Juni 2005 - 16:50

    Jordy:

    hoi alles goed leslie met mij wel met lars en mamma ook nou nog wa deze week beleeft

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 15036

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: