25 and counting..... - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van leslie - WaarBenJij.nu 25 and counting..... - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van leslie - WaarBenJij.nu

25 and counting.....

Door: Leslie

Blijf op de hoogte en volg

19 Februari 2009 | Verenigd Koninkrijk, Manchester

Hallo lieve mensen,

Allereerst heel erg bedankt voor alle lieve kaarten, e-mails, smsjes, telefoontjes, hyve berichtjes en facebook berichten op mijn verjaardag. Ik heb echt een top weekend gehad mama en Petra zijn langs geweest vanaf donderdag tot zondag en Kaat, Kaat en Patries zijn zaterdag gekomen en maandag weer weg gegaan.
Dus het weekend was leuk, maar ik zit nu weer helemaal in het studie regime :((( Zaterdag 28 februari worden alle docenten over gevlogen en moet iedereen een presentatie geven voor zijn thesis. Verder is er nog een veldwerk opdracht waarbij we 2 Arcades gaan vergelijken (erg handig 1 in Manchester en 1 in Huddersfield 50 km verderop) en dan is er nog een paper die geschreven moet worden met als onderwerp hoe de intellectuelen tegenover de massa stonden in Victoriaans Londen.....Dus genoeg werk te doen nog voordat we 29 maart naar Helsinki door gaan. Maar komt allemaal wel goed.
We zijn ook nog op excursie naar Liverpool geweest, het was erg interessant, alleen is het wel een zwaar depressieve stad, en oen we naar het Beatles museum wilden was het net 5 minuten dicht! Dus dat was echt wel super balen. Er staan volgens mij verder geen officiële trips meer op het programma, maar ik zou nog wel graag naar York of Leeds willen, dus dat wordt even kijken hoe ik dat ga inplannen.
Nou dat was het wel weer. Ik probeer de volgende keer een eerdere update te geven, maar heb het echt super druk gehad, vandaar
Kus
Les

P.S. I besef me net dat ik mijn ares helemaal nog niet heb laten weten. Het is:
13 Banff road
M14 5TA Manchster
United Kingdom

  • 19 Februari 2009 - 15:05

    Linda:

    Hen lieve Les,

    Fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad.. jammer dat we niet konden meeten toen ik in Manchester was!
    Ik zit nu in Mexico, vanav terug!

    Veel plezier nog daar en succes met de studie!

    X Linda

  • 20 Februari 2009 - 21:29

    Marga:

    Hoi leslie, zit met jullie mam je reisverhaal te bekijken en de foto's. Mam zegt, aub de foto van de bus verwijderen!!!!!
    Verder leuk om te lezen hoe het met je gaat.
    Succes verder en tot ziens,
    Marga

  • 27 Februari 2009 - 17:27

    Helma:

    Hoi Lesie,

    Zag je moeder bij de slager en vertelde dat je een site had. Leuke verhaaltjes ik zal nu vaker kijken. Succes.

  • 12 Maart 2009 - 00:15

    Helma:

    Hoi Les,
    Zulke borrels lust ik ook wel. Dat weet je. Graag zou ik willen dat we een keer samen gaan stappen in nederland. En weten dat we de dag erna niet hoeven te werken.

  • 26 Maart 2009 - 16:08

    Gertrude:

    He meissie, zag in je oude mailtje dat je een site had, dus ik dacht ff kijken! Je gaat de 29e naar Helsinki zie ik nu. Wat gaaf!! Laat maar ff weten wanneer je weer in NL bent, want ik zou het echt super leuk vinden je dan weer te zien!
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Manchester

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 15035

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: