De eerste beroemdheid gespot! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van leslie - WaarBenJij.nu De eerste beroemdheid gespot! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van leslie - WaarBenJij.nu

De eerste beroemdheid gespot!

Door: Leslie

Blijf op de hoogte en volg

01 Juni 2005 | Frankrijk, Parijs

JAAAAAAA het is zover heb de eerste bekende filmster gespot in het hotel!!!! het was niemand minder dan...............Sean connery (weet eigenlijk niet goed hoe je het schrijft haha)Hij is echt een ontezettende opa maar heeft wel een ontzettende sex appeal!!!!! heel vremd eigenlijk. Maar goed da was dus wel lache dat ik die gezien heb.Ow jah en Cristian Lacroix die mode ontwerper maar dat vond ik persoonlijk een stuk minder interresant haha.

Verder gaat alles hier zijn gangetje, heb ook de eerste hoeren in het hotel gespot. hier noemen ze die pute a classe ofzoiets. Moet zeggen dat ze er niet als hoeren uitzien maar goed da is natuurlijk ook nie de bedoeling. Er zat een vrouw alleen aan een tafeltje en ze bestelde een rose en een pakje sigaretten, dus ik die rose ingeschonken en die sigaretten gehaald, was ze ineens weg! Bleek dat haar klant haar op was komen halen in de bar echt heel apart, vooral als het vaste gasten van het hotel zijn die je dan een paar uurtjes later weer tegenkomt haha.

Wil iedereen ff bedanken voor de leuke berichtjes die jullie allemaal op mijn site zetten echt super!

Nou ben er weer weg van morgen nog een dagje werken en dan lekker weekend!

Houdoe allemaal! dikke kus!

  • 02 Juni 2005 - 05:22

    Jony:

    he lessel,

    Wel lachen dat je al een beroemdheid hebt gezien. Zal denk ik in de komende maanden nog wel eens vaker voorkomen, maar lijkt me toch apart. Wat die hoeren betreft die heb je in elke hotel. Hier zie je er ook elke week een. Komt elke dinsdag, maar ziet er verder ook wel normaal uit hoor,haha. Alvast een fijn weekend! Voor mij ook nog maar 1 dagje en dan ga ik weer terug met de trein.

    Dikke kus
    joontje

  • 02 Juni 2005 - 22:25

    Helma:

    Hoi Les,
    Leuk dat je zoveel schrijf over het gebeuren daar in het hotel. Nu wel geen "STER"-allures krijgen hé? Nee, daar ben jij te nuchter voor. Maar wel leuk dat je zoveel meemaakt. Mis je wel op de zaterdag hoor. Doei WB-tje

  • 03 Juni 2005 - 10:06

    Tilly:

    Ha die Les. Heb gisteren van jullie pap en mam alle verhalen al gehoord dus wat ik hier nu las was geen nieuws meer. Maar da geeft nie. Als ik het zo hoor en zie begin je een beetje je draai te vinden daar in het Parijse. Wat de beroenmdheid betreft het is wel SIR Sean Connery, geeft toch weer wat meer schwung als je dat aan iemand moet vertellen. Er zullen vast nog wel meer van die beroemdheden opduiken als je de prijzen van de kamers bekijkt. De 'gewone mens' kan die niet betalen. Maar hou ons op de hoogte het is altijd leuk om te lezen. Hoorde ook van jullie mam dat je al bijna bij een harem was ingelijfd door een sjeik. Lache man.
    Hier gaat het allemaal wel wat rustiger. Gewoon z'n gangetje dus. Wel de ene verjaardag na de andere maar dat is meestal wel kei gezellig. Gisteren en morgen ons Kelly (vond je smsje trouwens kei lief) volgende week ook weer een paar, maar goed, komen we ook wel weer overheen. Voor nu maar weer de groetjes en een knuffel van ons allemaal en een speciale dikke knuffel van je peetoom.
    Doei!!!

  • 04 Juni 2005 - 18:49

    Marcia:

    Hay Leslie,
    Het heeft ff geduurd voordak je site heb bekeken (druk druk druk), maar goed om te hore dat je van allerlei leuke dinge mee mkt!!!
    Hier is weinig spannends meer gebeurd.. Nog steeds slegt weer, egt vervelend.. Ma ja..
    Hou ons op de hoogte...!

    xx-kusjes-xx Marcia

  • 05 Juni 2005 - 17:28

    Gin:

    He les..leuk zeg sean connery mijn moeder is vast en zeker jalours. Ik heb hier nog geen bekendheden gezien alleen treed shakira hier vanavond op omdat Madrid kandidaat wil worden van de olimpische spelen van 2012 of zoies (??)..mij best ik ga vanvond ff een glimp op proberen te vangen.

    Veel plezier nog in the city of love.

    Kusss

    Gin

  • 06 Juni 2005 - 18:33

    Remco:

    Hee Leslie,
    Ik was op Marco z'n site en toen zag ik dat jij er ook een had, dus effe gezocht... Leuk, jij hebt tenminste vaker en langere berichtjes... Cool Sean Connery, hier op Bonaire is de enige bekende Hennie Huisman...:S Als ik die zie ga ik spontaan met z'n allen zingen ofzo denk ik... Al bezienswaardigheden gezien? Parijs is zo cool, veel mooie dingen, geniet ervan. Ik helaas niet aan de waarbenjij.nu, als je wat te melden hebt (boeiend of niet) kan je mailen natuurlijk... Veel plezier nog!
    XX Remco

  • 07 Juni 2005 - 15:33

    Michelle:

    Hej Fille! Alles nog beetje flex daar in la ville d'amour??? hier in t o zo mooie breda alles ok!!! Ben eindelijk dagje vrij vandaag... na een werkweek van 70 uur is dat best fijn!!! Maar heb wel de sterren van de hemel gekookt met Cas Spijkers!!! Haha!!! Zeg wanneer ben je weer vrij? Ben wel toe aan m'n eerste stedentripje!!! Haha!!! Nou meis nog veel fun daarzo!!! Tot snel!!! Kus Mich

  • 08 Juni 2005 - 19:06

    Jordy:

    nederland leidt met 0-1 het is de 8 juni woensdag en nu spelen ze de tweede wetsrtijd nederland ja hup huphuphuphup boeruuuuuy boeruuuuuuy boeruuuuuuuuuuuuy

  • 09 Juni 2005 - 12:57

    Anabel.waarbenjij.nu:

    Hola chica!
    Nou nou, niet slecht die sean van jou, had hij toevallig ook zo´n pute a classe? Ze zijn hopelijk wel een beetje lief voor je die eikelige fransen, anders moet je maar hierheen komen hoor!

    Veel plezier!

    Besos, Anabel

  • 09 Juni 2005 - 14:24

    Teun:

    Hee leslie,
    Leuk dat je het goed maakt!
    Komt meteen ff mijn held tegen daar, maar sexappeal, t kon je opa zijn!! haha
    Je kamertje ziet er ook goed uit, je vermaakt je wel.

    Veel succes en plezier.

    Groetjes Teun

  • 13 Juni 2005 - 21:30

    Femke:

    ha meis!
    Lees da je het best na e zin hebt in paris... gelukkig maar! Was laatst jullie pa en mam og tegen gekomen...in het knooppunt..ze waren een beetje zat, maar wel gezellig! Dus maak je over hen maar geen zorgen! Zal snel een keer mailen, want heb nu weinig tijd!! Tot snel...en pas op met die fransen!!!haha
    Kus Fem
    Ps. Doe Sean de groeten van me, zeg ma da ik van de week wel een keer bel om weer eens te gaan lunchen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 15028

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: