niet veel bijzonders - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van leslie - WaarBenJij.nu niet veel bijzonders - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van leslie - WaarBenJij.nu

niet veel bijzonders

Door: Leslie

Blijf op de hoogte en volg

10 Juni 2005 | Frankrijk, Parijs

Bonjour mes amis!

Echt vreemd ik zit hier nou al bijna een maand! en alles gaat nog steeds goed, ben het huis nog niet uitgeschopt! Jaja ben echt trots op mezelf.

Afgelopen dinsdag ben ik met Vivianne (zwitsers meisje dat bij mij in huis woont) Een wezen kijken in de Nederlandse kroeg hier in Parijs 'The port of Amsterdam' was erg leuk! kreeg alleen een ontzettend heimwee moment want het was net alsof ik weer thuis was :(. Vandaag lekker weekend ga maar eens aan school werken tja heel jammer maar moet ook gebeuren.

Hmmm ff denken zijn er nog vreemde dingen gebeurd? Ehhh ja ik kreeg gisteren 100 euro fooi van een olie sjeik maar dat scheen normaal te zijn! hij had 1 kopje koffie op, geeft ie me 100 euro en zegt ie dat ik de koffie maar op zijn kamernummer moet zetten!

Heb vandaag trouwens via de post een strijkijzer gekregen van mama! haha das wel apart op zich! dus mam: Bedank oma er voor want nou heb ik kreukelvrije bloezen voor op mijn werk!

Nou ja da was het weer niet zo heel veel bijzonders, heb verder niet echt boeiende beroemdheden gezien Mireille Mathieu maar die is mee uit oma's tijdperk volgens mij.

Bisous!!!!!!!!!!!!

Leslie

  • 11 Juni 2005 - 15:33

    Nynke:

    Hey lieverd,
    Sorry dat ik nu pas reageer maar had niet veel tijd!! De tijd gaat echt snel he? echt super dat je het zo naar je zin hebt en.... over 5 maandjes zit je lekker met je kont op Aruba (geloof mij, heel relaxed hihi)
    Hier is het wel een beetje druk met werken maarrrr morgen weer een vrij dagje (de enige van de week)
    Gister heb ik Sander opgehaald super grappig... eej lieverd nog heel veel plezier en ik zou proberen beter jou en mijn site bij te houden hihi

    Dikke kus Nynke

  • 12 Juni 2005 - 12:09

    Bram En Annika:

    Hoooooi Leslie!!!
    leuk om je verhaaltjes te lezen. Hier gaat nog steeds alles prima (op een ingebroken appartement na), erg mooi (vooral het Great Barrier Reef vanuit een helikopter :P), ook heel goed weer en heel gezellig!
    De rest moet je maar op onze websites lezen!
    xxx Bram en Annika

  • 12 Juni 2005 - 16:44

    Gin:

    Hey Lesje..ik kom ook bij jou werken, 100 euries kan ik wel gebruiken haha. De eerste maand zit er dus al weer op, lekker gevoel of gaat het je te snel?

    xxGin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 15031

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: