Beroemdheid gespot DEEL 2 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van leslie - WaarBenJij.nu Beroemdheid gespot DEEL 2 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van leslie - WaarBenJij.nu

Beroemdheid gespot DEEL 2

Door: Leslie

Blijf op de hoogte en volg

14 Juni 2005 | Frankrijk, Parijs

Jaja het is weer zo ver heb weer een hollywood moviestar gespot zelfs 2 op 1 dag!
Voor de nieuwe Batman film (Batman begins) (overigens een rare titel voor een nieuwe film van een superheld die al helemaal uitgemolken is maar goed) Waren er de hele dag interviews in het hotel met niemand minder dan Katie Holmes (van Dawson's Creek) en.....................Morgan Freeman!!!!! heel cool dat je die mensen gewoon door het hotel ziet lopen!

Hoopte eigenlijk stiekem dat Tom Cruise ook in het hotel was omdat hij toch het vriendje is van Katie Holmes maar dat was helaas niet het geval :( maar goed toch leuk dat ik die anderen wel gezien heb.

Verder gaat het werken steeds beter, er is gisteren een nieuwe stagaire begonnen dus ik ben niet meer 'de nieuwe' en wordt er dus minder op me gelet wat het werken een stuk prettiger maakt.

En ben natuurlijk ook super blij dat Kaat, Kaat en Patries al over iets meer dan 3 weekjes langskomen!!!! heel relax meiden! mis jullie namelijk heeeeeeel erg!

Nou ga er maar weer eens een eind aan breien verder heb ik namelijk niet zo veel te melden.

Gros bisous!!!!!

  • 14 Juni 2005 - 19:14

    Laura:

    He les,
    Zo te lezen maak je het allemaal goed~ vooral met al die sterren om je heen.... nog leuke mannen ontmoet daar? Je valt toch op fransmannen. hihi!
    Voor mij zit het er al weer bijna op, verterk over twee weken weer naar NL na 5 maanden het te moeten missen.....
    Hele fijne tijd en geniet ervan want voor je het weet is het voorbij!!!
    Dikke kusz Laura van de WB

  • 15 Juni 2005 - 05:50

    Joontje:

    He lessel,

    Wel tof dat je zoveel beroemdheden tegenkomt elke keer. Hier gaat het nog steeds goed in brussel. Het enige vervelende is dat het rooster ongeveer 2 a 3 keer per week veranderd wordt echt heel irritant. En op de een of andere manier ben ik altijd de sjaak om op de rotste tijden te werken. Dus dat is wel minder maar nog maar een paar maandjes en dan zit het erop. Hopelijk bevalt het daar nog steeds. Spreek je snel weer

    Dikke kus jony

  • 15 Juni 2005 - 14:40

    Patries:

    ha meis,
    je hebt het wel goed daar, ik hoop dat als wij er zijn ook wat bekende mensen tegen komen lijkt me toch wel vet, Ik ben ook blij dat ik nu toch mee kan, moeten alleen ff kijken voor een hotel of voor die jeugdherberg waar jij het over had, maar komt helemaal goed.
    Ik heb nu al zin om na jou toe tew komen, en om te zien hoe het daar is...
    Wordt zeker gezellliiieee...
    Dikke Xxxxx
    knuffel

  • 15 Juni 2005 - 23:54

    RE: Beroemdheid Gespot Deel 2!!!:

    Hej Les!!! Haha... waar een Princess beurs allemaal wel niet goed voor is... naast de sterren van de hemel koken met Cas Spijkers heb ik ook Winston Post (mmm ;)) en zwangere vriendin Denise gezien (wat een leuk stel!) en verder Tony van Eijk (je weet wel van de Mini PlayBackShow!!!) & Gordon!!! Joehoe!!! Beetje mooi weer daar? Vast wel... hier ist eindelijk ook weer mooi (ok vandaag was minder!) zaterdag en zondag wordt het maar liefst 27 en 30 graden!!! Ga maar ff 't strand opzoeken denk!!! Yesyes!!! Hoop wel dat 't snel tijd wordt voor een mooi feestje in Bonne Paris!!! Haha! Kus Mich!

  • 16 Juni 2005 - 04:15

    Www.geocities.com/bram_oz:

    Nou ben ik jaloers!!!! Gewoon Katie Holmes in t hotel :@:@!!!!
    Mjah, hier ist ook leuk hoor ;).
    Ook nog de groetjes van Annika, die zit hier naast me!
    xx

  • 16 Juni 2005 - 22:14

    Helma:

    Hoi Les,

    Wel leuk al een paar van die beroemd heden. Zo te lezen gaat het je wel goed af daar in Paris. Wat gaat de tijd toch snel. Dat jij al een maand in Paris zit. En nog steeds!!!! De mazzel

  • 18 Juni 2005 - 00:29

    Sander:

    Leslie!

    Lieve schat, fijn om te horen dat het goed met je gaat! Mis je al wel hoor! heb het hier inmiddels goed naar mn zin en begin al aardig te wennen!

    Ben al met lieke en nynke een biertje wezen drinken dus was erg gezellig! check mijn site maar even, dan kun je een beetje lezen hoe het me vergaat!

    ps chantien heeft dr ticket ook al geboekt, ze komt van 23 aug tot 10 november langs! relaxed dus!

    Dikke kus en liefs,

    Sander
    www.sandersmit.waarbenjij.nu

  • 22 Juni 2005 - 11:09

    Kaat!:

    haaaaaaaaaaaaaaaaaaai! het is al bijna zover. heb er al zin in. me koffers zijn al gepakt. haha, grappie. heb heel de week gewerkt, het is hier wel lekker weer geweest. onhandig ja van je foon, laat ff weten als je hem weer hebt. wilde je deze week namelijk ff bellen. werkze, dikke x karen

  • 22 Juni 2005 - 11:52

    Teun:

    Hee leslie,

    Hoe is het daar bij jou??
    Hier is het helemaal super, ben geslaagd!!
    Met een 7,5.

    Was trouwens leuk jullie te zien in Brussel.

    Groetjes Teun

  • 24 Juni 2005 - 14:41

    Laura:

    Dag les,
    Het laatste berichtje uit Suriame van mij! Ik zal je op de voet volgen vanuit Nederland... Heel veel plezier nog!!

    Kuszzz Laura

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 15025

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: