8 weeks and counting.... - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van leslie - WaarBenJij.nu 8 weeks and counting.... - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van leslie - WaarBenJij.nu

8 weeks and counting....

Door: Leslie

Blijf op de hoogte en volg

09 September 2005 | Frankrijk, Parijs

Hey Allemaal!

Nou eigenlijk heb ik niet zoveel bijzonders te melden maar dacht ach laat ik het berichtje maar weer eens een keertje veranderen das wel zo leuk haha.

Ben vorig weekend voor het eerst een weekendje terug naar Nederland geweest en moet zeggen dat ik het erg naar mijn zin heb gehad natuurlijk van de 4 dagen dat ik er was 4 avonden in de plaatselijke kroeg doorgebracht ach wat zal ik er van zeggen het leven is zwaar haha. Maar heb het erg naar mijn zin gehad!!

Bij terugkomst in Paris wwas er dus niks veranderd en het was net of ik niet weg was geweest want de routine van het werken zat er na 2 dagen weer goed in alleen een beetje jammer dat de airco nog steeds kapot is omdat de generator ontploft is en daardoor ik dus peentjes zweet! Kan ik hier bij de Franse ARBO over gaan klagen?????

Ook erg fijn trouwens dat na volgende week waarschijnlijk alle vervelende prinsen en koningen opgerot zijn en ik dus de cappucino's niet meer 86 keer opnieuw hoef te maken omdat ze niet heet genoeg zijn! HALLO de cappucino is 30 seconde geleden gemaakt die KAN NIET koud zijn nu! maar goed dat kan ik natuurlijk niet zeggen helaas.

We zijn van de week uitgeweest met 7 meiden komen we bij een bar aan vragen ze wie er gaat trouwen??????? Dachten ze dat het een vrijgezellen feestje was hmmmm beetje vreemd

Nou ja dat was het wel weer zo'n beetje.

Ciao
Bisou

  • 09 September 2005 - 10:51

    Jony:

    He lessel,

    Heb het ook goed naar mijn zin gehad vorige week toen we uit eten zijn geweest. Wel jammer dat ik de rest van het weekend volgepland zat anders hadden nog wat meer af kunnen spreken. Werken begint hier ook een beetje een sleur te worden en ben zelf ook ontzettend blij als mijn stage erop zit. Nog maar 3 weken gelukkig... en dan lekker op vakantie naar kreta.
    Teun en ik hebben deze week ook onze vakantie geboekt naar Thailand dus daar heb ik ook reuze zin in. Alleen daarvoor moeten we nog iets langer wachten tot november.
    Werkze nog verder en heel veel plezier in Paris!!!

    Dikke kus joontje

  • 09 September 2005 - 22:46

    Naomi:

    Hey meid!

    Viva la France na Holland? Enne hoe is het met je mannetje? Weet ie al van je trouwplannen...
    Btw thanx voor je dwingende berichtjes, je bent niet de enige die commentaar heeft op mn site hehehehe!! Hou jij je maar lekker bezig met je airco en je koude cappuchino's, dan zal ik weer een stukje typen..!Les, enjoy your time (engels, leer ik hier allemaal)spreek je snel!
    Ciao, kus!

  • 11 September 2005 - 13:45

    Michelle:

    Hey Les, alles goed? Ik hoorde idd dat je weer in Nederland was geweest! They are watching you ;). Ben blij dat alles goed met je gaat en als we terug zijn spreken we wat af! Met mij is ook alles prima hier in Zurich. Ik heb het goed naar mijn zin maar ben blij als ik over 6 weken weer lekker met beide benen in Nederland sta ;). Nu nog even doorbijten de tijd vliegt! Tot snel meis en veel succes nog met je stage!
    Kusjes Michelle

  • 12 September 2005 - 10:58

    Azi:

    hahaha meid leuk hoor allemaal,

    die klote cupoccino ook. dat geklaag hebben wij ook vaak. echt heel weird...

    xxx

  • 12 September 2005 - 15:57

    Ginny:

    Hey Les!

    Joepie een nieuw verhaaltje want ik verveel me op me stage hihi!Wow wat gaat het snel, nog maar 8 weken voor jou! Vreemd zeg! Ik moet nog 11 weken! Maar komt wel goed ik heb nu vriennetjes hier dus word helemaal gezellig!

    Un beso grande para la chica francesa!

    Ginny

  • 13 September 2005 - 10:44

    Sophie:

    Hee meissie, ik ken het probleem met arabische prinsen en prinsessen... Ook herken ik het van de koffie, wat raar eigenlijk he! Maar goed, je hebt nog 8 weken te gaan en dan ga je weer lekker naar Nl.. Genier er nog van en spreek je snel
    Liefs Sophie

  • 29 September 2005 - 21:13

    Helma:

    He Leslie,

    Krijgen we nog wat nieuws te horen. Of maak je niet veel meer mee?? Het aftellen is voor je begonnen. Tot gauw.

  • 01 Oktober 2005 - 14:21

    SOphie:

    Hee lieve leslie,
    ongelooflijk niet, dat je al bijna naar huis gaat! Heerlijk!! Ik moet nog 10 weken dus dat begint ook al op te schieten maar idd eerlijk is eerlijk.. noord, oost, zuid, west... thuis best! Niet? kus en spreek je snel

  • 19 Oktober 2005 - 10:58

    Rita Folker:

    Hoi Les
    Komt er nog een nieuw bericht of blijft dit staan tot 31 oktober?
    Weer is hier erg triest nu maar dat zal daar niet anders zijn. aftellen begint nu echt he. Bel wel weer groetjes Mama

  • 03 November 2005 - 23:51

    Andy Van Tilborg:

    Heej Leslie

    Trek je het nog een beetje daar?
    Makkelijk als je zo tussendoor ff naar huis kan!
    Hier in Breda gaat alles goed. Het is lekker druk en mijn engels is al stukken beter nu ik de f&B lessen zelf geef op de Rooi pannen.
    Hoe is het met jou Frans?
    Kan je al een biertje bestellen ?
    Nou dat hoef ik niet te vragen denk ik!
    Ik wens je nog veel plezier en tot binnenkort weer.

    Groetjes Andy

  • 06 November 2005 - 19:32

    Michelle:

    Uh Leslie... ben jij eigenlijk al terug of zit je nu met je kont op aruba bij Lieke en Nynke??? Ik vroeg t me ff af he!!! Als je terug bent... ben je morgen dan bij de vergadering wil je nl graag zien!!! Kussie Mich!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 15030

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: