Het zit er weer op! - Reisverslag uit Best, Nederland van leslie - WaarBenJij.nu Het zit er weer op! - Reisverslag uit Best, Nederland van leslie - WaarBenJij.nu

Het zit er weer op!

Door: Leslie

Blijf op de hoogte en volg

08 November 2005 | Nederland, Best

Hey Allemaal!

Nou dat was het dan ik ben weer terug in ons kouwe kikkerlandje! Hoop dat jullie een beetje hebben kunnen genieten van mijn dagelijkse bezigheden en vreemde avonturen! Ga nu maar eens mijn stage rapport afmaken. Ow ja en een verstandskiez laten trekken :( en ik zie jullie allemaal binnenkort wel weer!

Kus
Les

  • 08 November 2005 - 12:45

    Nynke:

    Joehoehoeoeoeoeoeoe Leslie goed Aruba waaaaaaa echt super joh!!
    En ik denk dat het local tijd is!!!!
    Tot wanneer blijf je?
    Ik heb er zin in!!
    Dikke kus Nynke

  • 08 November 2005 - 12:54

    Lieke:

    Leslie..... heb er al zin in, kan niet wachten tot je aankomt.
    xxxusss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Best

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 15029

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: