Een nieuw avontuur gaat beginnen!!! - Reisverslag uit Brussel, België van leslie - WaarBenJij.nu Een nieuw avontuur gaat beginnen!!! - Reisverslag uit Brussel, België van leslie - WaarBenJij.nu

Een nieuw avontuur gaat beginnen!!!

Door: Leslie

Blijf op de hoogte en volg

31 Augustus 2008 | België, Brussel

Hallo lieve mensen,

Het is weer tijd voor een nieuw avontuur en daar hoort natuurlijk weer een waarbenjij.nu update bij! Gisteren hebben Kaat, Kaat en Patries me geholpen met verhuizen naar Brussel en vandaag ben ik er dus voor de komende 2 maanden gaan wonen. Ik ga hier een aantal vakken volgen aan de vrije universiteit van Brussel en daarnaast heb ik iedere woensdag een excursie o.a. naar Brugge, Gent, Parijs en Antwerpen. Vanavond heb ik een borrel met mijn nieuwe klasgenootjes, en daar heb ik echt zin in en ik ben erg nieuwschierig naar wat voor mensen het zijn.
Mijn rooster voor komend jaar ziet er als volgt uit:
1 september tot 27 okober --> Brussel
27 oktober tot 19 december --> Tilburg
12 Januari tot 27 maart --> Manchester
30 maart tot 12 juni --> Helsinki
Dus genoeg te doen! Ik ga maandag een Belgische simkaart kopen dus dan kan ik wat goedkoper smssen. Nou ik hou jullie op de hoogte van mijn avonturen!
Kus

  • 01 September 2008 - 09:18

    Nynke:

    Hey lieverd,

    Je bent nog wat vergeten:
    14 november tot 17 november --> Milaan!

    Jeeeeuj.

    Heel veel plezier de komende weken in Brussel

    Kus

  • 01 September 2008 - 09:53

    Mama:

    Heb ik iets gemist? Milaan? Ik ben gisteren rechtstreeks naar huis gereden alleen het eerste plein bij de Halle heb ik 2x gereden.
    Arno is gisteren nog geweest heeft zijn nieuw scherm van zijn moter laten zien
    x mama

  • 01 September 2008 - 15:17

    Joyce:

    Les!
    Vandaag ookal ge smst maar d8 laat ook nog ff een berichtje achter!
    Heeeeeel veel plezier en suc6 in Brussel! Gaat helemaal goed komen in t gezellige Belgie :)

    Dikke kus vanuit Antwerpen,

    Joyce

  • 02 September 2008 - 07:01

    Jony:

    he les,

    zo te horen is het verhuizen allemaal goed gegaan. Heb je ook al wat mensen ontmoet van je school?

    In ieder geval succes en veel plezier in Brussels.

    groetjes
    Jony

  • 03 September 2008 - 19:07

    Karin :

    Heej meis,

    Jeuj, heb je site weer gevonden. Ben blij dat je het zo goed naar je zin hebt. Kijk je een beetje uit voor die dodelijke huisgenoten van je? Zie je snel weer en we prikken snel een weekend wanneer we langs komen!

    Dikke kus Kaat

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Brussel

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 15034

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: