Week 1! - Reisverslag uit Brussel, België van leslie - WaarBenJij.nu Week 1! - Reisverslag uit Brussel, België van leslie - WaarBenJij.nu

Week 1!

Door: Leslie

Blijf op de hoogte en volg

07 September 2008 | België, Brussel

Hallo allemaal!

Zooo de eerste week heb ik overleefd! even eerst mijn belgische nummer, want ben heel erg handig, mijn Nederlandse simkaart kwijt geraakt :( . Dus mijn belgische nummer is: 0032 474448245 ben daar gewoon altijd op bereikbaar.
Maar goed wat heb ik deze week allemaal gedaan?????? Ten eerste heb ik mijn eerste colleges gehad en ze waren zowaar allemaal leuk, ok het ene onderwerp interesseerd (ik weet serieus nooit hoe je dit woord schrijft!) je meer dan het andere maar het was gewoon leuk. Ik heb afgelopen woensdag een wandelexcursie in Brussel gehad en dat was ook erg leuk, alleen waren we aan het einde van de dag wel echt helemaal kapot! hebben van 's ochtends 9 uur tot 's avonds half 6 gelopen door Brussel met maar een uurtje pauze!
Afgelopen vrijdag zijn we voor het eerst op stap geweest, eerst naar een bierfestival (heel vervelend) en daarna naar 2 verschillende kroegen die volgens onze Belgische medestudenten typisch Brussels zijn. De eerste was meer een zitkroegje en de tweede was een kroeg waar je op tafel MOEST dansen, er stonden dan ook ontzettend veel tafels waar wij gretig gebruik van hebben gemaakt. Gisteren ben ik met een klasgenootje (Vera) het atomium wezen bezoeken, was ook erg leuk en uiteraard naar Manneke pis gelopen want dat had Vera nog nooit gezien en deze keer was hij om de één of andere reden als matroos verkleed. maar goed de foto's komen snel op internet moet alleen nog ff uitvogelen hoe ik dat ga doen, maar komt goed! Heb serieus nog veel meer dingen gedaan maar alles is zo chaotisch dat ik de helft al vergeten ben.
Kus

  • 08 September 2008 - 06:33

    Jony :

    He les,

    Klinkt allemaal harstikke gezellig daar in Brussel. Wij zijn een tijdje geleden ook naar het Atomium geweest, wel leuk om een keer gezien te hebben.

    Voor de rest wens ik je de komende tijd veel succes met alle colleges en excursies.
    Wij gaan morgen op vakantie dus zal niet veel op Internet zitten.

    Groetjes
    Jony

  • 08 September 2008 - 12:14

    Nynke:

    Chica,

    Vond het gezellig je gister even gesproken te hebben!

    Heel veel plezier, en laat de belgische biertjes je maar smaken :)

    Kus

  • 14 September 2008 - 09:46

    Lonneke:

    Hey Les,
    Klinkt goed die eerste week, fijn dat alles zo goed bevalt. Ga er nog lekker van genieten! Veel succes.

    kus
    Lonneke

  • 18 September 2008 - 14:24

    Karen:

    Hey meis,

    alles goed? alle kroegen weer bezocht deze week? heb volgende week vrijdag lekker vrij genomen. En de reis naar manchester is volgens mij ook al geboekt. gezelli! vanavond tennissen, als we winnen kunnen we nog doorgaan. en waar blijven die foto's?

    x kaat

  • 22 September 2008 - 17:29

    Kelly:

    Hey Les
    Hoe is het daar?
    Je hebt het goed naar je zin zo aan je verhalen te zien!!
    Ja en dan kan stappen natuurlijk ook echt niet worden overgeslagen ;)
    Veel plezier nog!!
    XX K&S

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Brussel

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 15032

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: