Meiden weekendje! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van leslie - WaarBenJij.nu Meiden weekendje! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van leslie - WaarBenJij.nu

Meiden weekendje!

Door: Leslie

Blijf op de hoogte en volg

12 Juli 2005 | Frankrijk, Parijs

Hallo allemaal,

Helaas deze keer geen fantastische blunders maar gewoon ff een ander verhaaltje.
Afgelopen weekend zijn Kaat,Kaat en Patries langs geweest en het was echt supervet! Vrijdags op de tafels staan dansen in de Nederlandse kroeg hier (Le port d'Amsterdam)Kreeg echt weer het mens gevoel!En zaterdag flink wezen shoppen! helaas niet echt veel cultureels gedaan behalve Galerie Lafayette en de winkels op de Champs Elysee gezien haha, maar dat maakte het er niet minder leuk door! En natuurlijk heb ik jaja het is ongelooflijk voor het eerste sinds ik hier woon de eiffeltoren gezien! Eigenlijk moet ik me diep schamen dat ik die niet eerder heb gezien maar ja het is niet anders haha...... Dus meiden bedankt voor een heel mooi weekendje!

Verder gaat alles hier z'n gangetje nog 3 daagjes werken en dan 1 dag weekend das wel minder maar het weekend daarna heb ik wel lekker 3 daagjes dus dat komt goed!

Ow ja en ik ben met Viviane naar de film Magagascar geweest hebben wel eerst 3 bioscopen af moeten struinen voor we er een hadden gevonden waar ze niet alleen de franse versie maar ook de engelse draaiden maar uiteindelijk toch gelukt! wel verrekte duur hier trouwens 10 euries voor een bioscoopkaartje das toch achterlijk of ligt dat nou aan mij? En het volgende project gaat worden: Een Engelse versie zoeken van Sjakie en de chocoladefabriek! denk dat we dan wel heel Parijs moeten doorzoeken maar dat zien we dan wel weer.

Nou dat was het weer niet echt veel bijzonders maar ik was die dat verhaaltje over die blunder van me zat haha.

Ow ja en ik beloof er zo snel mogelijk de foto's van afgelopen weekend op te zetten maar mijn camera ligt de hele tijd boven als ik beneden zit te internetten!

Dikke kus

  • 12 Juli 2005 - 11:43

    Jony:

    he les,

    Klinkt inderdaad erg gezellig dat weekendje. Ben dan ook erg benieuwd naar de foto's dus zet ze er maar snel op. hele dikke kus jony

  • 12 Juli 2005 - 13:34

    Azi:

    Hey Lesly,

    jammerrrr dat er geen leuke blunders te lezen zijn want was echt een hele leuke laatst. Maar ik wens je nog veel plezier vanuit Cairns.

    xxx

  • 12 Juli 2005 - 17:31

    Patries:

    ha meis
    Ik vond het weekendje ook echt te gek, alleen jammer dat de tijd zo snel ging, maar het was fijn om je weer te zien, en dat je er goed uitzag...
    En zet de foto's er maar snel op ja das leuk...
    Dikke X en knuffel

  • 13 Juli 2005 - 06:31

    Mama:

    Hoi Les goed de beest uitgehangen dus. is ook wel eens leuk. fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad. bel wel weer kus mama

  • 14 Juli 2005 - 08:05

    Annika & Karen:

    Heey Leslie! Kom anders hier naar de bios, we willen ook naar Sjakie en de chocoladefabriek. Hier is een kaartje maar 7 dollar (4 euro).
    xxx

  • 15 Juli 2005 - 07:18

    Iris:

    He Leslie, misschien kun je nog beter hier naar de bios komen, een kaartje hier kost op dinsdag maar 5,80 dollar. (=3,50 euro). Dus weet wat je te doen staat...
    Kus uit het zonnige Brisbane

  • 16 Juli 2005 - 01:42

    Sander:

    Lieve Les!

    Hier alles goed, je moet maar even op mn site kijken voor een update, hoop dat het allemaal goed met je gaat maar zo te lezen komt dat wel goed!

    Trouwens...mn rookpauzes zijn echt niet meer wat ze geweest zijn... ;)

    Dikke kus uit Oranjestad, Aruba

  • 18 Juli 2005 - 21:53

    Remco:

    Hee Leslie, misschien kun je beter hier naar de bios gaan, hier is het maar 4 dollar (>2 euro). Je weet wat je te doen staat he! X Remco

  • 18 Juli 2005 - 22:48

    Helma:

    Hoi Leslie, iedereen heeft het over Sjakie en de chocoladefabriek. Bij ons is die gratis. Maar dan wel ff wachten tot November. Leuke foto's.

    Doei Lars Jordy Helma

  • 20 Juli 2005 - 13:20

    Remco:

    Heet die film bij jullie dan trouwens niet 'Jacques et la fabrique de chocolat'?

  • 22 Juli 2005 - 13:35

    Marcia:

    Hé Leslie,
    Zo te horen was t idd n leuk weekendje..
    Mijn stage zit er al weer bijna op, nog maar 3 weekjes.. Ha Ha.. Heel relaxed..
    x x x

  • 25 Juli 2005 - 07:25

    Joontje:

    he lessel,

    heb net ff de fotos bekeken. Zijn super leuk.
    Nog steeds alles goed daar?

    kus jony

  • 27 Juli 2005 - 12:14

    Julietteinbarcelona.waarbenjij.nu:

    Hey Leslie,

    Nog een vraagje, hoe heet nou dat hotel waar je in werkt?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 15043

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: