Manchester week 2! - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van leslie - WaarBenJij.nu Manchester week 2! - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van leslie - WaarBenJij.nu

Manchester week 2!

Door: Leslie

Blijf op de hoogte en volg

19 Januari 2009 | Verenigd Koninkrijk, Manchester

Hallo allemaal,

Om weer een frisse start te maken hebben Vera, Lena en ik besloten bij een sportclub te gaan. De keuze was snel gemaakt een abbonnement bij een fitnessclub met de mogelijkheid om klasjes te volgen.....Ik kan nu iedereen afraden om body combat te gaan doen, kom net terug van mijn body combat klasje en ik vrees dat ik morgen mijn bedje echt niet uit zal kunnen komen. Misschien ook wel iets te hoog gegrepen body combat na 4 maanden niet gesport te hebben, volgende keer maar iets minder intensiefs nemen......
Voor de rest gaat alles zijn gangetje hier, we hebben nu van alle vakken college gehad en het is tot nu toe allemaal erg interressant. Afgelopen zaterdag weer het nachtleven van Manchester onveilig gemaakt, helaas was onze keuze voor een club niet echt een succes (ok mint louge klonk gewoon heel hip!) we stonden namelijk tussen de 16-jarigen beetje jammer, en je gaat ook niet zo snel weer weg want je moet hier natuurlijk voor iedere club entree geld betalen.
Ik had nog beloofd om mijn nieuwe nummer op de site te zetten, dat is dus: 0044-7552698581.
Ow en nog iets leuks je kunt hier voor 6 pond een weekkaart voor de bus kopen, wij hebben gekozen voor de magic bus (klonk gewoon heel cool!) en op ons abbonnement staat nu dat we officiële magic riders zijn! Hoe vet is dat! Nou lieve mensen tot de volgende keer!
Dikke kus

  • 19 Januari 2009 - 20:41

    Naomi:

    Magic Rider,
    Tof huis! Coronation street is er nix bij! En ik ben blij dat je jezelf in beweging hebt gezet;)
    Veel plezier lief!
    KUSXX

  • 19 Januari 2009 - 21:47

    Lucas:

    He Magic Les ;)!

    Klinkt wel goed allemaal he! Wel leuk ook dat die huisgenoten een beetje mee gaan stappen. Huis ziet er ook goed uit!

    Veel plezier nog en wie weet tot binnenkort ;)

    Kus Luc

  • 20 Januari 2009 - 09:27

    Jony:

    He les,

    Je huis ziet er leuk uit, genoeg ruimte zo te zien!

    Veel succes met al dat sporten. Doe je toch beter als ik :-)

    Wij gaan dit weekend ff er tussen uit. Hebben een lang weekend naar Dublin geboekt. Dus zal naar je zwaaien in het vliegtuig.

    Groetjes
    Jony

  • 20 Januari 2009 - 13:19

    Frank:

    Hey!
    Alles klinkt goed! Magic Rider! Haha cool!

    Have fun!

    Kus Frank

  • 20 Januari 2009 - 15:24

    Michelle:

    Hey Les,

    Leuk om te lezen hoe het met je gaat. We hebben elkaar natuurlijk lang niet gesproken. Ik ga je berichten bijhouden hoor!

    Kusjes

  • 20 Januari 2009 - 18:21

    Nynke:

    Hey lieverd,

    Gaaf om te lezen dat je weer helemaal gesetteld bent!
    Heb je een druk schema met school?
    Kan ik kijken of ik langs kan komen!

    Kus

  • 26 Januari 2009 - 09:41

    Kelly:

    Hey nichtje ;)
    Hoe is het ermee?
    Leuk huis zo aan je foto's te zien!! En het stappen bevalt je daar ook wel he.En nog eens sportief je bent goed bezig!! Heel veel plezier nog daar we spreken elkaar.
    Pootje Mazzel
    XX Kelleke

  • 05 Februari 2009 - 11:26

    Jack:

    Je ben niet erg aktief op deze site

    groetjes en veel pliezier

  • 08 Februari 2009 - 18:38

    Iris:

    Hey party animal, gaat die lekker daar? Ziet er gezellig uit! Is het niet weer eens tijd voor een sappig verhaal in mn inbox? Have fun met de Britten, kus kus

  • 09 Februari 2009 - 14:52

    Arno:

    ha leslie hoe is het met jouw nog een paar nachtjes slapen dan ben je weer een jaartje ouder hoop dat je een leuke dag mag hebben. groetjes je peetoom sea you bay bay love you.XXX.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Manchester

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 15047

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: