13 mei ben ik er weg van - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van leslie - WaarBenJij.nu 13 mei ben ik er weg van - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van leslie - WaarBenJij.nu

13 mei ben ik er weg van

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

29 Maart 2005 | Frankrijk, Parijs

Blala

  • 25 April 2005 - 11:56

    Ingrid:

    yo, cooli, een eigen site, haha, veel plezier in frankrijk, maar ik zie je zaterdag nog!!!

  • 26 April 2005 - 10:14

    Jasper:

    Hij dame, onwijs veel plezier daar en hou je taai hè.. niet je vriendinnen te veel gaan missen :D

  • 26 April 2005 - 10:44

    Ginny:

    He Leslie!

    Jij ook al een site.Meissie ik wens je heel veel plezier en amour in the city of Love. Ik zal zeker aan je denken!!

    Ik heb ook een site :)
    ginny.waarbenjij.nu!!

    Kus

  • 26 April 2005 - 12:47

    Linda:

    he Les,

    Het komt helemaal goed met jou in Parijs. Jou kennende wordt er zeker vaak een feestje gebouwd daar in Parijs.. Veel plezier en als we terug zijn gaan we ook een feestje bouwen.
    Dikke kus

  • 27 April 2005 - 13:28

    Femke:

    Ha Les...
    Nog een Frans avontuurtje...als Parijs dat maar overleefd!!!
    Maar ook deze keer kom ik je graag een keer helpen Parijs op zijn kop te zetten!!!! Heel veel succes...en deze keer geen Fransmannen meer he!!! Doe maar gewoon Afrikanen uit Botswana ofzo!!!hihi...
    Dikke kus...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 15042

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: