ben ik weer! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van leslie - WaarBenJij.nu ben ik weer! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van leslie - WaarBenJij.nu

ben ik weer!

Door: Leslie

Blijf op de hoogte en volg

26 Mei 2005 | Frankrijk, Parijs

Bonjour mes amis!!!!!!!

Het gaat hier op het moment allemaal best goed! heb vandaag en morgen lekker weekend das wel relax! en het weer is ook echt zwaar relaxed heb lekker in de tuin gezeten vandaag beetje muziek zitten luisteren en zitten lezen.

Zal trouwens zo snel mogelijk foto's op internet zetten van mijn huisje en de tuin enzo das wel leuk.

Heb vandaag ook voor de aller eerste keer zelf mijn kleren gewassen in een wasmachien! en ongelooflijk maar waar......er is niets gekrompen!!!! en alles heeft nog de originele kleur! was best trots op mezelf haha.

Moet zaterdag dus weer werken das op zich wel leuk want er is een paar keer in de maand op zaterdag een modeshow in de bar soms bekende designers maar zaterdag niet zo volegens mij. Is echt wel relax want ijdens de modeshow (die duurt ongeveer een uur) hoef je niks te doen alleen ook een beetje meegluren naar die ontwerpen echt vet!

Moet van mijn collega's ook echt alles proeven waarvan ik niet weet wat het is. Het hotel staat ook bekend om de lekker pattiserie afdeling ....met als gevolg dat ik volgepropt wordt met petit fours en allerlei taartjes en eclairs.....heeeel vervelend!
Ook moet ik van allerlei alcohol proeven waarvan ik niet weet wat het is maar kleine nipjes maar denk wel dat je zo het beste onthoud wat het is ;)!

Nou da was weer ff een klein verhaaltje uit la ville d'amour!

ga nog ff lekker in de tuin chillen!! hmmm heerlijk.

Dikke kus!!!!!! mis jullie!

P.S. Morgen vrijdag en kan nie naar de mens!!!!!!!

  • 26 Mei 2005 - 17:24

    Helma:

    He Les,
    Is het bij jullie ook zo warm? Hier is het nu afzien. Fijn dat je je al vermaakt hebt. Wat betreft de drankjes, tegen het einde van je stage, ken je de drankjes wel. Doeiiii

  • 26 Mei 2005 - 20:11

    Patries:

    ha meis
    ik ben blij om te horen dat je het wel na je zin hebt. Ik heb ook echt zin om langs te komen moet ff kijken wanneer.
    Veel liefs en dikke knuffel xxx

  • 27 Mei 2005 - 06:19

    Joontje:

    Helessel,

    Zo te horen bevalt het goed in het hotel en zijn de mensen aardig. Hier is het ook erg warm en we hebben geen airco in het hotel dus das wel afzien. Voor de rest is hier ook alles ok en gaat het zijn gangetje. Mis jou ook.

    Kus jony

  • 27 Mei 2005 - 13:30

    Laura:

    Les en op vrijdag niet naar de Mens, dat kan niet he? hihihih. Er zijn vast genoeg andere leuke kroegen in de buurt! Voor mij is het nu nog maar 4 weken. Gaat echt snel. En dan zit ik al weer in NL! Als je weer in Nl bent, (wanneer is dat?) dan moeten we onze verhalen maar eens vertellen. Misschien een WB reunie? HIHI
    Nou, geniet ervan.
    Kuszz uit een heel warm Suriname

  • 27 Mei 2005 - 13:48

    Jannis:

    M'n hoofd smelt! Lekker tentamens leren zo (32 Gradentjes schoon aan de haak). Doe maar lekker in de tuin luieren en muziek luisteren, want dat kan thuis niet...
    De ze de groeten daar in Franrijk. Kennen me vast nog wel.

    arrivederci!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 15022

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: