alweer een berichtje uit Parijs!!!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van leslie - WaarBenJij.nu alweer een berichtje uit Parijs!!!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van leslie - WaarBenJij.nu

alweer een berichtje uit Parijs!!!!

Door: Leslie

Blijf op de hoogte en volg

20 Mei 2005 | Frankrijk, Parijs

Hallo allemaal!!!!

Hier weer een berichtje uit Parijs!!! Heb gisteren en vandaag weekend is wel relaxed. ga vanavond uit eten en daarna stappen met drie meiden die ook hier in huis wonen en kan eindelijk met mijn laptop op internet hier!!!!!!!Ben zooooo blij!!!!!

Ga zo snel mogelijk foto's van mijn kamer op de site zetten. jullie verklaren me echt voor gek als je ziet hoe groot mijn kamer is en weet dat ik er 435 euries in de maand voor moet neertellen!!

Morgen moet ik dus weer werken, het is wel relaxed mag van mijn baas nooit to later als 20.30 werken want hij wil niet dat meisjes laat alleen over straat gaan dus das zeker wel chill!!!!!

Ow ja en mijn adres hier in Parijs (voor degene die het interreseerd) is:
Foyer L'Oasis
Chambre 413
91, rue de Sevres
75006 PARIS
FRANCE

En het telefoonnummer van mijn verdieping is : 0033 1 53 63 11 41 (wel eerst ff een smsje sturen als je me wil bellen)

Mis jullie allemaal!!!!
dikke kus en knuffel!!!!

(Ow ja Patries, kaat en kaat! ik ga jullie in een jeugdherberg planten!)

  • 21 Mei 2005 - 19:29

    Michelle:

    Hej Leslie!!! Haha... tot september vier ik dus lekker vakantie... beetje werken en af en toe een stedentripje!!! Parijs here I come too!!! Fijn dat alles zo goed bevalt!!! Zie je snel... Kus!!!

  • 21 Mei 2005 - 21:51

    Helma:

    Hoi Leslie, Wat fijn dat je s'avonds niet tot laat hoeft te werken. Sorry bij ons is dat anders. Maar ja, daarna zijn er ook borrels!!! Succes in Parijs. Maak de stad niet onveilig!!! En laat alles staan. Tot gauw.

  • 22 Mei 2005 - 21:24

    Patricia:

    ha meis, blij om te horen dat alles goed gaat, en die jeugdherberg is wel goed, ik ben wel benieuwd hoe alles eruit ziet daar bij jou. Mis je ook dikke x

  • 23 Mei 2005 - 06:53

    Rita:

    Hoi Les
    Klopt niet helemaal dat telefoonnummer ik bel je altijd op 0033153631141
    groetjes Mama

  • 23 Mei 2005 - 08:33

    Ginny:

    He Les,

    Leuk dat het goed gaat in parijs!!Ik hoor tot nu toe van iedereen wel postitieve verhalen dus ik heb nog hoop voor mezelf! Ik ga over 5 dagen!!

    Meid nog veel succes en ik kom wel weer eens kijken!

    Kuss

    Ginny

  • 23 Mei 2005 - 17:24

    Jony:

    he lessel,
    wel relaxed dat de eerste week een beetje bevallen is in Paris. Heb je een beetje leuke huisgenoten? Is in ieder geval wel fijn dat je gewoon op internet kan met je laptop. Kan je thuis mooi je site bekijken om te zien wie er allemaal berichtjes voor je hebben achtergelaten. hier in brussel gaat alles zijn gangetje. Deze week 6 dagen werken, is wel minder maar dan hoef ik volgende week maar 4 dagen dus dat is wel beter.
    Tot snel
    hele dikke kus
    Joontje

  • 23 Mei 2005 - 18:56

    Kaat:

    Hai schat, ja dat klinkt goed. als we maar een bedje hebben. internet doet het weer. jeuh! ik ga je zeker een keer bellen. ga nu ff de computer fixen, want hij heeft er nog steeds geen zin in. doeg! werkze morgen, xxxxxx

  • 24 Mei 2005 - 11:11

    Ingrid:

    Hey Les,
    echt leuk dat je daar al wat mensen hebt gevonden om mee te stappen! Zeker beter, is je eerste pilsje genuttigd (denken aan de WB)?
    Tot over een hele tijd, geniet er van!
    xxx Ingrid.

  • 24 Mei 2005 - 11:12

    Ingrid:

    denken moest denkend zijn, foutje!

  • 24 Mei 2005 - 23:08

    Linda:

    Hoi Les,

    Fijn om te lezen dat het goed gaat met jou daar in Parijs.. Nou over 1 ding kan ik waarschijnlijk straks ook meepraten; jouw ontzettend 'ruime' kamer voor 434 euries. Zoiets zal het voor mij ook wel worden in Dublin! Jaja aanstaande zaterdag vertrek ik naar Dublin samen met Naomi.
    Nou lieve Les, zet 'm op
    Dikke kus
    En we houden contact..

  • 25 Mei 2005 - 15:53

    Paul:

    He leslie! Goed weer daaro?? hier wel!!hehehe :-) vermaak je goed he! de floridaasche groetjes, Paul!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 15045

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: