BLUNDER!!!!!!!!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van leslie - WaarBenJij.nu BLUNDER!!!!!!!!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van leslie - WaarBenJij.nu

BLUNDER!!!!!!!!!

Door: Leslie

Blijf op de hoogte en volg

24 Juni 2005 | Frankrijk, Parijs

Hallo allemaal!

Zo heb echt een hele erge blunder gemaakt gisteren op het werk!!!! Er zat een vrouw in de bar die bestelde een suze (een of ander zoet apperetiefje) met 1 ijsklontje. En mijn baas stond achter de bar dus ik vroeg aan hem in het frans of hij voor mij een suze met 1 ijsklontje kon maken maar.......aangezien mijn frans niet geheel accentloos is en ik suze uitsprak als suus begonnen almijn collega's keihard te lachen en mijn baas zei tegen mij ' nee leslie dat doen we later op de avond wel' en ik snapte er echt niks van, wat bleek nou ik sprak het uit als het franse woord voor sexen!!!!!! dus ik vroeg dus eigenlijk aan mijn baas of hij voor me sex wilde maken met 1 ijklontje!!!!! nou mensen serieus als dat geen blunder is weet ik het ook niet meer hahaha.

Verder gaat hier alles z'n gangetje heb vandaag some serious shopping gedaan heel relax,de soldes is namelijk begonnen hier en dat is een groot feest! Dus dat moet gevierd worden en daarom ga ik vanavond met Viviane lekker stappen morgen wel werken maar dat wien we dan wel weer:)

Nou dat was het wel weer zo'n beetje!Mis jullie natuurlijk allemaal nog!

dikke kus

  • 24 Juni 2005 - 20:12

    Gin:

    Ha Girlie..

    Alles gaat nog steeds zn gangetje daar, maaruh van dat sexen met je baas valt me 'n beetje van je tegen ;)!! Ik hoop dat ze hier ook snel uitverkoop hebben, ben alleen niet zo rijk als in Nederland haha, dat valt ff tegen! Nou ik hoop dat je nog veel plezier hebt en genoeg suze.. ben je al naar Brussel geweest trouwens?

    Knuffel

    Gin

  • 25 Juni 2005 - 05:33

    Joontje:

    He lessel,

    Is inderdaad wel ff een bloosmoment ja van dat sexen, haha. Maar goed kan gebeuren. Vond het erg leuk dat je vorige week langs was langsgekomen in brussels. Heb je voor de rest nog een leuk weekend gehad hier? Moet nu in het weekend werken echt enorm saai maar kan ook wel eens voorkomen natuurlijk.

    Spreek je snel weer
    Dikke kus

    Jony

  • 26 Juni 2005 - 08:40

    Iris:

    He les
    Is sex met je baas beter als sex met een mhs'er? Kan ik me bijna niet voorstellen;). Hoe is het met je? Wij zijn aangekomen in Brisbane en het is echt super.

    Kus Iris

  • 27 Juni 2005 - 16:00

    Helma:

    Ja ja Les, dat je ex-fransmannetje dat jouw niet heeft geleerd. Nog iets leuks gekocht (misschien voor je baas)ha,ha. Verder nog veel lol en weinig blunders daar.
    Doei Helma

  • 27 Juni 2005 - 18:17

    Michelle:

    hej les!!! Tja van blunders moet je leren he!!! Mooi verhaal!!! Hier nog steeds mooi weer, alleen te druk om zelf ook ff terrasje te pakken!!! Als het soldes is wil ik wel ff gauw een tripje boeken hoor!!! Paris here I come, haha!!! Maar goed.... moeten we echt ff regelen lijkt me super gezellig!!! Kussie Mich!

  • 29 Juni 2005 - 16:15

    Linda:

    Heee Les,
    Ik moest wel lachen toen ik over je blunder las zeg.. Hahaha! Ik kan me wel voorstellen dat je je voor lul voelde. Hoe gaat het met je Frans?? Ik vind het wel knap van je hoor, beetje Frans lullen daarzo. Wij hebben ook Puta's in het hotel. Hahaha. Nouw eigenlijk niet in het hotel, mij hotel verhuurt ook appartementen en daar zitten ze weleens in, dan vinden de Housekeepers allerlei rare dingen. Hahaha Verder gaat gaat het allemaal goed hier!!
    Met jou ook he??
    Kus Linda

  • 01 Juli 2005 - 18:43

    Lieke:

    ik zie het al helemaal voor me jah... jij met je blunder. Ik kijk er al naar uit dat je hier op aruba staat. Eens kijken wat er dan allemaal gaat gebeuren dushi!!!
    En of je ingrid dan nog meer mailtjes kan sturen....!!! jaja, de info komt van alle sites af.
    Heel veel succes nog met je drankjes en tot snellies xxxx

  • 03 Juli 2005 - 22:14

    Andy Van Tilborg:

    Ha die Leslie

    Bedankt voor je berichtje!
    Leuk om te horen dat het daar allemaal goed gaat, op die ene blunder na. Hier ook alles onder controlle.
    Hoe is het uitgaansleven daar eigenlijk met die pittige prijzen?, niet zo veel stappen als hier denk ik he.
    Ik wens je veel succes daar en ik houd je site in de gaten!
    Doe verder iedereen de groeten en als je nog andere websites van studenten hebt dan zou ik die graag willen hebben.
    Ik heb al die van: bram, annika, azi, karen, paul en marco.

    Groetjes Andy
    andyvantilborg@xs4all.nl
    www.andyvantilborg.nl

  • 05 Juli 2005 - 19:30

    Karen:

    hey les, krijg jij mijn berichtjes wel? of heb je er deze week nog geen gekregen? heb je er namelijk wel een paar gestuurd. heb je mijn kaart ook al gehad? x

  • 05 Juli 2005 - 19:31

    Karen:

    o ja, en waar blijven die foto's? die paar van je kamer heb ik nu wel gezien. x

  • 06 Juli 2005 - 04:22

    Karen (ook Al!.. Maar Dan Uit Australie):

    eeey meis!
    alles gaat dus goed hahaha! ach jah blunders moeten er zijn he!.. je moest es weten hoe goed je australiers hier verstaat.. niet dus! ;)acht jah.. maar sommige zijn wel leuk! haha..
    dikke kusss.. tot snel
    karen

  • 06 Juli 2005 - 09:48

    Floor:

    Hahahaha echt kei grappig!!maarja kan gebeuren he! bij mij zit ook een bekend persoon in het hotel, helaas geen sean connery maar wel hans teeuwen!! dus dat is ook wel leuk!!zeker als hij mij bij komt inchecken!! xxxxx floor

  • 06 Juli 2005 - 17:15

    Marcia:

    Hé meissie..
    Leuk die blunders... haha
    Ik ben ondertussen alweer bijna klaar met mijn stage, nog ma 5 weekjes.. Relaxed...
    Hier is t nu slegt weer dus gebeurt er ook weinig spannends bij ons. Geen bekende mensen of zo..
    Vorige maand is trouwens wel heel t PSV-elftal komen luchen.. Dat was wel leuk..
    Kus Marcia

  • 07 Juli 2005 - 14:36

    Michèlle:

    Nieuwe site: www.michelle1.waarbenjij.nu
    Kus Mich!!!

  • 07 Juli 2005 - 19:20

    Jordy:

    ja echt wel een grote blunder leslie

  • 08 Juli 2005 - 13:51

    Oma:

    hallo les. dat was niet zo mooi die blunder van jou. die baas zal wel gedacht hebben wat hebben we nu in huis gehaald? ik zal blij zijn als ik je weer zie denk veel aan je tot augustus kusje oma en sefrien

  • 08 Juli 2005 - 19:04

    Loes:

    hallo leslie,
    ben heel blij dat het goed met je gaat,maar nog blijer dat jouw ene grote blunder,die dagelijkse blunders van mij ,verre overtreft groetjes en tot ziens, ook van mieke
    loes van tongeren doei

  • 09 Juli 2005 - 01:35

    Bram:

    Hey Leslie! Thanks voor je berichtje voor mn verjaardag, erg leuk! Idd grappige blunder, maar zal je vast niet gauw weer gebeuren.
    Stage hier is inmiddels begonnen, erg leuk en heb veel leuke collega's (maar dat wisten we eigenlijk al van stappen enzo).
    Have fun and take care!
    xxx Bram

  • 10 Juli 2005 - 14:59

    Desiree:

    Hahaha leslie, echt weer zo'n blunder voor jou hahaha grapje hoor! Hoe is t voor de rest allemaal en met ..... wil alles weten! Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 15024

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: