Arabische prinsen zijn very annoying! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van leslie - WaarBenJij.nu Arabische prinsen zijn very annoying! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van leslie - WaarBenJij.nu

Arabische prinsen zijn very annoying!

Door: Leslie

Blijf op de hoogte en volg

02 Augustus 2005 | Frankrijk, Parijs

Bonjour!!

Nou hier weer eens een verhaaltje over mijn fantastische belevenissen in la ville d'amour!
Er is weer eens een arabische prins in het hotel en ik verbaas me nog steeds over die mensen. Serieus die kerel doet dus echt helemaal niks! gaat zitten, er is iemand die zijn drinken besteld bijvoorbeeld een koffie, dan is er een tweede persoon die een lepeltje pakt suiker in de koffie doet en de suiker door de koffie roert! geen wonder dat die vent 150 kilo weegt hij voert ook echt niks uit! en dan nog iets hij heeft een soort harem van 20 mannen bij die weet ik veel wat doen! en als er dan een belangrijk iemand uit die groep in de bar komt staat er 5 man naar me te zwaaien en naar die persoon te wijzen om zijn bestelling op te nemen! HALLO IK BEN NIET ACHTERLIJK! snap echt wel dat als iemand in de bar komt hij misschien wel eens wat zou willen drinken!

En gisteren was ik niets vermoedend aan het werk, zit ineens Douwe Cramer met zijn vrouw in de bar! (is een leraar van me) echt cool! gewoon voor hun plezier zijn ze een paar daagjes Parijs en ze slapen ook in het hotel. En ze vroegen allemaal hoe de stage was en het wonen in Parijs echt super leuk! en toen mocht ik van mijn baas ook een drankje aanbieden dus dat was ook wel cool.

Nou dat was het wel weer mis jullie heel erg allemaal maar.......ik kom het eerste weekend van september naar huis dus nog een maandje wachten en dan kom ik Best onveilig maken voor een dag of 3!

Dikke kusss!

  • 02 Augustus 2005 - 10:43

    Mama:

    Denk dat ik ook maar eens weer aan bijscholing ga doen. Wil dat ook wel eens meemaken een paar dagen. Tot donderdag x Mama

  • 02 Augustus 2005 - 11:55

    Azi:

    hopelijk komt er gauw een lekkere rijke sheik langs dan boeit het niet meer dat die geen flikker uit voert. Kan je hem lekker versieren...

    hahaha
    nou meid have fun met je sheiken en Douwe uiteraard. Doe hem de groeten van me!
    Groeten uit Cairns
    xxx

  • 03 Augustus 2005 - 08:20

    Anabel:

    Hee!
    Echt frustrerend he, die mensen zijn rijk en lui geboren. Zou wel handig zijn om te weten wie van die 20 mannen zn billen afveegt, die zou ik dan nooit een hand geven!

    Nou, hier in Spanje is t ff kutweer en op t werk heb ik (zoals je ziet) momenteel weinig te doen. Iedereen is wel gestresst omdat Starwood Concorde heeft overgenomen en wij zijn concorde, boeien!

    Werkse, en leuk dat Douwe aan je bar zat.

    Liefs, Anabel

  • 03 Augustus 2005 - 11:27

    Jony:

    he lessel,

    Goed om te horen dat het bij jou in Parijs nog steeds goed gaat met de stage. Hier in Deurne gaat ook alles goed. Super relaxte stageplaats. Wel gezelli dat je binnekort weer een keertje terug komt dan kunnen we ff bijkletsen.

    nog veel succes
    Kus jony

  • 04 Augustus 2005 - 13:54

    Nynke:

    Hey lieverd,
    Wat super dat je al die super interessante mensen ontmoet!!!
    Is het leven buiten het werken ook nog steeds hopi bon?
    En..... wanneer kom je Aruba onveilig maken???? Ik weet nu al mijn werkschema voor de komende 3,5 maand en mijn laatste dag is 18 november en we vliegen 3 december terug!!!
    We hebben nu hier op het mooie Aruba bezoek van niemand minder dan.... Remco (wel ff iets anders dan Douwe maja)
    He lieverd nog heel veel plezier (kan je niet zo'n Arabische prins scoren dan hebben we allemaal een leuk vakantie adresje hihi)

    Dikke kus
    Nynke

  • 04 Augustus 2005 - 20:44

    Linda:

    He lieve Les,

    Heeel verstandig van jou dat je dan inderdaad maar niks met Rodolph afspreekt!! Hihi! Leuk dat je ook een paar daagjes naar huis gaat in September, ik ga ook eind september!! Ik mis je wel een beetje.. Waar ik ben beniewd naar ben: hoe is je frans nou?? want je moet straks wel Berry natuurlijk flink impressen... Leve franse groep 1 ( de kneuzenklas!!!)
    Hihi
    Kus
    Hihi

  • 05 Augustus 2005 - 03:55

    Ilse:

    Heeey Les!!
    Ik kan mee praten over arabieren! Hier in het hotel zitten 4 zusjes.. kopen zich helemaal te pletter aan chanel, prada en meer dure merken die wij niet kunnen betalen, gaan naar de aller hipste restaurants en clubs hier in London.. En dat 1,5 maand lang.. wat een leven! Ik ben blij dat je het naar je zin hebt daar!! Tot snel weer als we allemaal weer terug zijn! Dikke kus Ilse

  • 06 Augustus 2005 - 09:54

    Kaat:

    hai meisje, hoe is het? alles goed? druk? hier alles weer zijn ganagetje. ben weer aan het werk, en het is weer erg saai. ben een beetje aan het sms'en met kaat, want die heeft het net zo druk! haha. morgen naar verjaardag patries, jammer dat je er niet bij kan zijn, maar gelukkig kom je begin september weer. gezellig! heb al vrij dat weekend, dus dat komt mooi uit! jeuh! nog wat leuks meegemaakt. heb foto's van vakantie. zal ze wel eens een keer inscannen. kan je fabe zien dansen met een aap. haha, en met een turk. hadden turkse avond in het hotel. nja de rest vertel ik je nog wel. dikke x kaat

  • 08 Augustus 2005 - 13:48

    Marcia:

    Zo te horen heb je 't nog steeds leuk daar in Parijs.. Mijn stage is afgelope vrijdag beëindigd!! Nu hebk lekker vakantie... Volgende week dinsdag vertrek ik met Dolf voor een weekje naar Turkije dus da wordt ook wel gezellig...
    Leuk da je begin september ons komt bezoeken.. Moet je zeker laten weten wat de plannen voor da weekend zijn..

    -kus- Marcia

  • 08 Augustus 2005 - 22:02

    Michèlle:

    wat is dat allemaal met jullie.. zit je veilig op je stage (ok van ilse in londen kunnen we dat niet met zekerheid zeggen!) willen jullie toch allemaal ff naar huis... lin komt op paar daagjes... ilse paar daagjes en jij ook?! wel leuk hoor, mara dan wil ik je wel zien he!!! ik hoor t wel als je er bent!!! verder alles ok in Paris??? hier wel hoor, alleen dat weer... ik heb in de zomer nog nooit zoveel regen gezien volgens mij!!! maar goed spreek je snel en bellen he!!! Kus mich

  • 09 Augustus 2005 - 08:08

    Jony:

    He lessel,

    Alles goed? Had je van de week nog gesmsd maar weet niet zeker of ik het goede nummer heb en of mijn sms aangekomen is. Heb je van de week een keertje tijd dan kan ik je een keertje bellen om bij te kletsen?

    Ik hoor het wel
    Kus jony

    PS ik heb een nieuw nummer dus moet je ff op je mail kijken

  • 10 Augustus 2005 - 15:25

    Marco:

    Die maffe Arabier bij ons moest zo nodig met de taxi naar Euro Disney,alsof het niks kost (€875) exclusief kaarten en alles...Komt vervolgens zn vrouw,dochter zus of weet ik veel wat van hem aan de receptie vragen of ze de pay tv kan betalen??? Wil die muts stiekem tv kijken terwjil meneer een dagje weg is!!!!

    Nee dat is een goede manier van met elkaar omgaan???

    Veel succes verder en plezier in Nederland...

  • 10 Augustus 2005 - 19:22

    Jordy:

    nou leslie ik kan nie wachten tot het november is dan zit ik in groep 7
    tot over 2 maanden

  • 11 Augustus 2005 - 13:49

    Ginny:

    Hey Les!!

    Gaat wel goed daarzo zo te zien!!Je bent denk ik al halverwege je stage he??Wel gek dat we al bijna op de helft zijn en sommige al over de helft!!Heb wel zin om iedereen hier te zien..ik ben zelfs blij als ´t regent, dat kan ook niet echt gezond zijn haha!!

    Nog veel plezier meiss!!

    xxGinny

  • 15 Augustus 2005 - 15:51

    Jack & Christine:

    Eindelijk hebben wij dan jouw site gezien na vele pogingen!
    Waar blijft jouw antwoord op ons e-mailtje:)?
    Heel veel groetjes en tot ziens! J&C

  • 16 Augustus 2005 - 20:45

    Kaat:

    hey,
    ik verveel me! saai dat je er niet bent, dat si al 3 maanden zo, helaas. haha! kom net bij kaatje vandaan, ff lekker op de bank gehangen. altijd leuk! maar morgen is het weer met de rust gedaan, want Es komt weer thuis. hebben zitten puzelen, van die vage puzzels met cijfertjes, en dan moet je 1 tot en met 9 in een rijtje zien te krijgen. ja, allemaal heel ingewikkeld. niets voor mij! heb je sjackie al gezien? heb een overstroming gehad op me werk, haha. ff vergeten dat ik ging afwassen, en heb toen de kraan open laten staan. oops! maar het is allemaal goed gekomen hoor. nou, we zien je snel weer, x van fabe. doeg, dikke x kaat

  • 18 Augustus 2005 - 07:21

    Jaap Jan:

    Eh leslie! Alles kits? Mooi te lezen dat het nog tof is daar in Parijs... En over die verhalen van de arabiers kan ik mee praten...bestellen voor ongeveer 500 euro roomservice om vervolgens 2 happen te nemen en de rest weg te gooien...verder had een stelletje het tapijt weggesneden onder het bed en mee genomen naar huis..leuk gordijntje van gemaakt denk ik...
    Veel plezier nog!
    Kussen vanuit Kuala Lumpur!

  • 19 Augustus 2005 - 19:38

    Sophie:

    Hee les,
    leuk je verhaaltjes allemaal te lezen! Verder alles goed met je.. met mij gaat het prima maar mis af en toe wel vriendinnen om me heen!
    dikke kus Sophie

  • 21 Augustus 2005 - 12:56

    Ginny:

    Hey Meissie,

    Hoe is het allemaal met je daar in Paris??Hier in Madrid gaat alles zn gangtje maar een beetje meer leven in de brouwerij zal ook wel mogen de routine begint toch wel toe te slaan!!

    xxxGinny

  • 23 Augustus 2005 - 18:21

    Femke:

    Ha meis...
    schaam schaam...
    Hoe is het met je? Het spijt me heel erg dat ik al zo lang niks meer van me heb laten horen! Niet dat ik niet aan je gedacht heb hoor! Maar geen internet...snik snik! Eerst deed ik nog wel eens op het werk! Ma da heeft de IT man een stokje voor gestoken, alle pagina's die niks met werk te maken hebben, zoals hotmail, deze site, etc kunnen we niet meer bezoeken! Ma heb nu in de stad een internet cafe gevonden, dus kan ik je mooi even mailen! Hoop dat alles goed is daar, maar zo te lezen vermaak je je wel! Heb ook leuke verhalen van Kaat gehoord! Die werkt nu namelijk bij mij! Gezellig he! Van de week beginnen we weer met trainen! Jammer dat je er nog niet bent! Hoop dat je snel terug komt, want zonder jou geen feest he?!?!? Haha!
    Leuk trouwens dat je een weekendje naar best komt volgende week! Hoop je dan zeker even te zien! Heel vel plezier daar nog, maar geloof dat dat wel lukt he?

    Liefs Femke

  • 28 Augustus 2005 - 04:04

    Karen:

    eey les!
    alles goed daarzo in de stad van de liefde? t lijkt wel of Cairns ook de stad van de liefde is... Bram heeft ze vrouw al gevonden (is daar ongeveer 24/7) en ik mag zeker ook niet klagen! ;) je hoort t snel!
    nou meis, veel plezier nog!
    dikke kus karen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 15037

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: