Week 1 Manchester - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van leslie - WaarBenJij.nu Week 1 Manchester - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van leslie - WaarBenJij.nu

Week 1 Manchester

Door: Leslie

Blijf op de hoogte en volg

12 Januari 2009 | Verenigd Koninkrijk, Manchester

Hallo allemaal!

Het heeft even geduurd maar we hebben een leuke kamer gevonden in Manchester. In eerste instantie hadden we een huis via internet gevonden, maar toen we daar aankwamen bleek het echt naar natte hond te stinken dus dat was niet echt een optie,toen hebben we nog een nummer van een huisbaas gebeld dat we ook op internet gevonden hadden en zijn we bij een ander huis gaan kijken, wat we uiteindelijk genomen hebben. Het is een huis wat net een beetje opgeknapt is en er woonde drie jongens, maar er waren maar 5 kamers, toen is één van die jongens naar een ander huis verhuisd zaterdag zodat wij met zijn drieën samen in één huis konden wonen.
De locatie is echt perfect, we wonen vlakbij de universiteit en het centrum en er stopt iedere minuut een bus voor de deur die ons naar het centrum kan brengen en die 24 uur per dag rijden dus dat is ook erg fijn.
Woensdag is onze eerste dag op de universiteit dus dan gaat het echt beginnen!
Helaas werkt mijn Engelse telfoonnummer nog niet en ik heb geen beltegoed meer op mijn Nederlandse nummer, maar zodra het werkt zet ik mijn nummer op de site!
Kus uit Manchester!

  • 12 Januari 2009 - 15:47

    Lonneke:

    Hi Les,
    Dat hebben jullie weer goed geregeld! Heel veel succes en geniet er weer van!

    kus
    Lonneke

  • 12 Januari 2009 - 16:13

    Marcia:

    Hi,
    Gelukkig hebben jullie nog een goed huis kunnen vinden, en vlak bij het centrum is ook wel heel erg fijn :)
    Heel veel suc6 & zeker ook heel veel plezier!
    xx

  • 12 Januari 2009 - 17:19

    Ingrid Van Der Meijs:

    Hoi Leslie,

    Super dat je in Manchester zit. Daar heb ik voor stage ook 6 maanden gewoond. Super stad met leuke mensen. Dus komt helemaal goed. Hoe lang ga je daar studeren? Veel plezier en leuk om bij te houden wat je allemaal doet daar.
    groetjes Ingrid

  • 12 Januari 2009 - 17:31

    Naomi:

    Ha Les!
    Goed geregeld meid! Leuk weer mee te krijgen wat je uitspookt!
    Enjoy!!!! En hou het heel....
    KUS!

  • 12 Januari 2009 - 19:01

    Houwel:

    Hee Les! Dat klinkt goed dat huisje.. Stappen is dus geen probleem:) Je kan zo vanuit de bus, via de douche naar de universiteit rollen!
    Veel plezier schat!

    Kus

  • 13 Januari 2009 - 13:35

    Joyce:

    Les je bent weer goed bezig! je staat bij mijn favorieten dus kan alles bijhouden wat je allemaal uitspookt :P veel plezier meid!! xxx

  • 13 Januari 2009 - 18:12

    Jony:

    he les,

    klinkt allemaal erg goed! heb je goed geregeld!

    Heel veel plezier en succes morgen met de eerste schooldag.

    Groetjes
    Jony en Teun

  • 15 Januari 2009 - 07:20

    Elise:

    Ha Les!!

    Wat leuk om te lezen dat je helemaal je plekje gevonden hebt! Super.
    Ik kreeg alleen je berichten op mijn oude e-mail adres, dus ik had ze bijna gemist! Als je tijd hebt kun je dit dan veranderen naar elisedenbol@gmail.com ? Dan krijg ik ze gewoon rechtstreeks!
    Heel veel succes en plezier daar in Manchester!
    Kus Elise

  • 16 Januari 2009 - 14:52

    Lieke:

    Les wat heb je een mooi paleis gevonden daar in Manchester haha, nee, leuk te zien dat je een gezellig stulpje hebt met wat bekenden.

    Ben benieuwd wat je verder nog allemaal gaat meemaken dus houd me op de hoogte

    Liefs x en nog heel veel plezier daar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Manchester

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 15023

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: