premier jour - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van leslie - WaarBenJij.nu premier jour - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van leslie - WaarBenJij.nu

premier jour

Door: Leslie

Blijf op de hoogte en volg

17 Mei 2005 | Frankrijk, Parijs

Bonjour mes amis,

Nou het eerste dagje zit er weer op!!! Het werk was wel ok heb alleen weleen probleem met de franse taal tegenover de gasten, maar gelukkig zijn mijn collega's super aardig. Ben gisteren nog wat wezen drinken met 2 van hun Vincent uit Paris en Bernard uit Oostenrijk was welgezellig.

Heb mijn eerste blunder ook al tepakken, moest gisteren een taxi nemen naar het hotel omdat het een feestdag was en de metro's niet reden. Dus ik geef het adres van het hotel op, was alleen ff vergeten dat de portiers daar de deur open maken voor je, dus die vent die dacht dat ik een gast was!!! foutje...maar het ergste was dat ik die portier ook nog eensin de pauze tegenkwam schaamde me echt dood!!!!

Ga nu ff de tafelnummers van de bar uit mijn hoofd leren is niet echt boeiend maar moet toch gebeuren.

Ik mis jullie allemaal wel heel erg!!!!!!
dikke knuffel en bizou uit Paris!!!!!

  • 17 Mei 2005 - 20:04

    Kaatje M:

    Heej Les,

    Ik heb je site gevonden!!! Joepie, kei leuk. Ik mis je wel hoor. Beetje raar zonder jou in de kroeg. Maar ja, wel een geluk dat ze nu jou in Parijs hebben om het daar de boel eens goed op stelten te zetten!!! Laat ff weten wanneer we langs kunnen komen dan kunnen we dat ff regelen. Veel succes met stage en ik spreek je snel! Miss joe!!
    Dikke Kus Kaat

  • 18 Mei 2005 - 02:34

    Michelle:

    Hej Leslie... alles flex in bonne paris??? hier nog altijd hetzelfde alleen dan lekker vrij van school!!! straks is echt iedereen weg ;( maar kom jou wel ff opzoeken hoor!!! Nou... kan nu lekker gaan slapen de Nachtwacht is weer stil!!! Spreek je!!! Kussie Mich!

  • 18 Mei 2005 - 11:59

    Floor:

    Hallo Leslie!! Echt gaaf zo'n site, ik zal er zo vaak mogelijk iets op zetten!! Ik heb trouwens nog iets meegemaakt op mn stage maar dat mail ik je wel, want dat is een beetje een lang verhaal! Ach blunders horen bij een stage~!!! anders is het ook maar saai! Cool dat je al stapmaatjes hebt!! Dat maakt zo'n stage toch een stuk interessanter!! Dikke kus Floortje

  • 18 Mei 2005 - 15:04

    Carmen:

    Hee Les,
    super dat je al op stage bent!! Ga meelezen hoor, ben echt benieuwd hoe het wordt/is!!
    Super veel plezier. Ik ga weer blokken :(
    Enjoy!
    x Carmen

  • 18 Mei 2005 - 22:49

    Helma:

    Hoi Leslie,

    Leuk dat we iets horen vanuit Parijs.Duurde wel wat lang. Maaaar, zal het bij eeeeeeen blunder blijven? Jouw kennende!!!Succes met je stage.Tot volgende bericht. De mazzel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 15042

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: