pre parijs - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van leslie - WaarBenJij.nu pre parijs - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van leslie - WaarBenJij.nu

pre parijs

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

26 April 2005 | Frankrijk, Parijs

Nou over een paar weekjes is het zover dan ga ik naar Parijs!!!!! Gelukkig heb ik nu een kamer gevonden dus dat gaat helemaal goed komen!!!! Verdere berichten komen vanuit Parijs!!!

liefs kus
les

  • 28 April 2005 - 13:44

    Michelle:

    hej Sleslie de Leslie... Alles flex??? Ik kom je zeker opzoeken daar in Parijs!!! Zo'n el cheapo vlucht is zo geboekt!!! Anders moet ik iedereen zo missen als jullie allemaal op stage zijn... en ik niet!!! Ik bouw hier gewoon een feestje met Juud en Laura!!!
    Kussie Mich!!!

  • 03 Mei 2005 - 14:33

    Kaat:

    hai schat, ik ga je nu al missen. niet leuk dat je gaat, maar we komen zeker een keer langs. je bent de beste! dikke x

  • 03 Mei 2005 - 20:17

    Laura:

    he Les,
    Gaaf man dat het nu dan echt gaat gebeuren? Knap van je dat je die keus hebt gemaakt. Maar dan wordt het voor jou ook de laatste keren bij de WB>?
    Nou ik heb nog 2 maanden te gaan. De tijd vliegt. Aykut is dit weekend weer vertrokken en nu moet ik dus weer hard aan de slag. Nou heel veel plezier en wanneer ga je precies?

    groetjes Laura uit Suriname

  • 09 Mei 2005 - 22:07

    Helma:

    Hoi Les, hoe was het in Arcen. Lekker relax? Dat zal met Kaat en Kaat. Veel succes. En tot november.
    De groeten

  • 10 Mei 2005 - 12:29

    Julietteinbarcelona.waarbenjij.nu:

    Hey Leslie, school is bijna voorbij --> Parijs komt in zicht. Heel veel plezier daar, top dat je een kamer hebt (nu ik nog) en tot over een half jaartje (vanaf zaterdag dan he ;)

  • 12 Mei 2005 - 17:44

    Jony:

    he lessel,

    Alvast heel veel plezier in parijs. Vanavond is je afscheidfeestje dus we maker er zeker een gezellige avond van. Ik zal je missen :(
    maar we mailen snel weer!!

    kusjes jony

  • 13 Mei 2005 - 20:13

    De Benellys:

    hi love,
    welkom in Parijs.
    zet de wijn en bier maar vast klaar want wij komen je vast en zeker opzoeken.
    we zijn kei jaloers, zo'n wereld stad!!
    veel plezier en werk ze!!

  • 30 Juni 2013 - 22:59

    Ruth:

    Beste Leslie,
    Ik hoop na de zomer ook in Parijs te gaan wonen maar ik heb nog geen kamer.
    ik begrijp uit de datum van je verslag dat het al een hele tijd terug is dat je er zelf bent geweest, maar ik hoopte toch dat je mij wat tips kon geven over hoe het daar te werk gaat en vooral ook hoe je aan een kamer gekomen bent.

    mvg Ruth

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 15021

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: